Категорії
Конкуренція Новини

Реклама без багатомільйонного штрафу

🧐 Якщо читати сучасну бізнес-літературу, то важко переоцінити ефект «чесності» перед споживачами. Тоді останні пробачатимуть Вам деякі помилки.

#АМКУ в цьому плані більш вимогливий. Пробачає далеко не завжди. І саме тому ми чи не щомісяця закликаємо Вас обговорювати #маркетингові «дрібниці» із юристами, бо «дрібниці» – не дрібниці. Це підтверджують мільйонні штрафи та дарма витрачені кошти на #рекламу, яка так і встигла заробити для Вас кошти. Та й ці #штрафи вкрай рідко оскаржуються в суді.

🫣 Отож зі звіту АМКУ за попередній рік (стор. 13):

– дії мобільного оператора з поширення в рекламі власних #акцій, зокрема: «Лови гроші в смартфон», «Купуй акційний смартфон та отримай 100 грн на бонусний рахунок» та по-дібних, визнано інформацією, що вводить в #оману, шляхом повідомлення неправдивих відомостей про нарахування #абонентам знижки/кешбеку у вигляді грошових коштів та неповної і неточної інформації, внаслідок замовчування окремих фактів;

– ще один #мобільний_оператор отримав більше 10 млн грн штрафу за поширення оманливої інформації про «лідерство» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології.

👩‍💼То невже єдиний шлях для бізнесу – використання нудних фраз та довгих текстів? Ось і ні. Так, у першому випадку ми б порадили окремо робити належні посилання на всі умови, а використовуючи слово «лідерство» – робити примітку із розшифровкою, що має місце використання гіперболи. І таких безпечних варіантів можна назвати безліч. Вони й Вам сподобаються.

#Антимонопольнийкомітет#антимонопольне#недобросовіснаконкуренція#Єфімов_та_партнери